Klantenservice

Vind hier alle informatie

Veelgestelde vragen beantwoord

Bestellingen en verzending

Gratis bij bestellingen vanaf € 19,95 in Nederland en België.

 

Bestellingen onder de €19,95 in Nederland: €1,95.

 

Bestellingen onder de €19,95 in België: €3,95.

 

Bestellingen in Europa buiten NL en BE: €9,95 plus €4,95 per boek.

 

Bestellen buiten Europa kan op aanvraag.

Als u op werkdagen vòòr 21:00 uur besteld, wordt uw bestelling de volgende dag bij u bezorgd. Dit geldt voor Nederland en België.

 

Update 19-06-2020 COVID-19: onze boeken worden binnen 24 uur bij u bezorgd door Postnl (Nederland) en Bpost (België). De bezorging vindt op normale wijze plaats.

Dit kunt u eenvoudig doen tijdens het afrekenen en wijst zichzelf. U bent echter niet verplicht om een account aan te maken. In dat geval bestelt u als gast. We doen dan natuurlijk net zo hard ons best voor u!

Als u een account heeft aangemaakt tijdens het bestellen, kunt u dit eenvoudig in uw klantomgeving aanpassen. 

U kunt ons ook een berichtje sturen via Whatsapp, chat of email. Vermeld dan uw bestelnummer en het nieuwe adres. We passen het meteen voor u aan!

Bij de meeste bestellingen ontvangt u van Postnl en Bpost automatisch een Track & Trace code via uw app of email.

 

U kunt ons ook een berichtje sturen via Whatsapp, chat of email. Vermeld uw bestelnummer en we informeren u meteen over de status van uw bestelling.

U betaalt via een zeer streng beveiligde verbinding van onze betaalpartner Mollie. U kunt kiezen voor een uitgebreid aantal betaalopties: iDeal,  KBC/CBC Betaalknop, Belfius Direct Net, Creditcard, Overboeking, PayPal, KBC/CBC, SOFORT Banking, Bancontact, Achteraf Betalen (gratis), ING Home’Pay en Apple Pay.

Nee. U betaalt via een zeer streng beveiligde verbinding van onze betaalpartner Mollie. Zij sturen u automatisch door naar de beveiligde betaalpagina van uw eigen bank of credit card maatschappij.

Ja. De getoonde prijzen zijn inclusief de door de overheid opgelegde BTW op boeken van 9%.

Ja, wij bezorgen onze boeken wereldwijd.

Wij proberen er zoveel mogelijk voor te zorgen dat uw boeken in één pakket worden geleverd. Dit is bijna altijd het geval. Mocht één van uw boeken niet meteen voorradig zijn, dan sturen we de overige boeken alvast naar u toe.

Als u een product wil omruilen

Retourneren en ruilen

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van uw thuisadres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Obelisk geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is.

Dat is vervelend, maar geen enkel probleem. Stuurt u ons een berichtje via Whatsapp, chat of email en we zorgen ervoor dat u meteen het juiste boek krijgt toegestuurd.

Gelukkig komt dit bijna niet voor. Toch kan het altijd een keertje gebeuren. Stuurt u ons dan een berichtje via Whatsapp, chat of email en we sturen meteen een onbeschadigd exemplaar naar u toe.

Het retour-adres is:

Obelisk Boeken
T.a.v. afdeling retouren
Postbus 125
1700AC Heerhugowaard

U kunt ons bereiken via Whatsapp, chat en email.

 

Telefonisch zijn wij bereikbaar via 085-3037685. U kunt via de groene bubbel rechts onderin uw scherm ook eenvoudig een terugbelverzoek aanmaken. Wij bellen u dan zo snel mogelijk terug.

Als u een account heeft aangemaakt tijdens het bestellen, kunt u dit eenvoudig in uw klantomgeving aanpassen. 

U kunt ons ook een berichtje sturen via Whatsapp, chat of email. Vermeld dan uw bestelnummer en het nieuwe adres. We passen het meteen voor u aan!

Ja, geen probleem. Als u een account heeft aangemaakt tijdens het bestellen, kunt u dit eenvoudig in uw klantomgeving aanpassen. 

U kunt ons ook een berichtje sturen via Whatsapp, chat of email. Vermeld dan uw bestelnummer en het nieuwe adres. We maken het meteen voor u in orde!

Ja dat kan. U kunt ons een berichtje sturen via Whatsapp, chat of email. Vermeld het boek dat u wil bestellen en we reserveren het direct voor u.

Als u een vraag over garantie of een klacht heeft

Garantie & Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@obeliskboeken.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Gratis bezorgd

Bestellingen vanaf € 19,95

Morgen in huis

Voor 21:00 besteld

Retourneren mogelijk

Binnen 30 dagen

Veilig en vertrouwd betalen

Via iDeal, Creditcard en meer